Avslutad tävling

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Hoppas ni alla har en fin lördag! Själv håller jag på och plockar och grejar och försöker komma ikapp lite här hemma då jag har jobbat natt hela veckan vilket jag inte är van vid så dagarna har mest bestått av sömn.. Tur att jag gillar att sova.. =)
 
Nu är tävlingen i samarbete med By Berndt avslutad här på bloggen och en vinnare är utsedd =) Många tävlingsbidrag har kommit in via mail vilket är mycket trevligt. Dock gillar jag att få kommentarer här på bloggen och på så sätt får alla läsare ta del av alla fina citat som jag har tagit del av =) Det var svårt att välja så jag gjorde som följande: Jag valde härmed Maricas citat som jag kände att jag verkligen kunde relatera till och det lyder:
 "Att leva här och nu"
 
Stort Grattis Marica!!!!    Den fina ljusstaken kommer snart hem till dig =)
 
 
 

Nu ska jag plocka ihop lite och ta med mig familjen ut en sväng
 
 
 
Må gott! Kram Annika ♥

Kommentarer

  • Marica säger:

    TACK jag blev jätteglad! Ja att leva här och nu är verkligen något jag övar på varje dag! Ser fram emot den fina ljusstaken! Kram Marica

    2013-05-12 | 13:47:00

Kommentera inlägget här: