Mitt nya fynd!

Kategori: Dagens Fynd

Hejsan!
 
Kan man bli tokförälskad i ett loppisfynd?.. Ja det kan man =) Helgen spenderades på diverse olika loppisar och fyllde faktiskt nästan hela bilen.. =) Men ett fynd stod ut lite extra.. Såg ett jättevackert tyg som jag fastnade för direkt och min första tanke var att det påminde mycket om mönster från Svenskt Tenn.  Köpte tyget som var ca 2 meter för så gott som ingenting.. och när jag kom hem och tittade på det ordentligt visade det sig att det verkligen var Svenskt Tenn =)
 
Nämligen GP & J BAKER för Svenskt Tenns LOTUS LIN
 
 
 
 
 
Detta underbara tyg säljs för 1400kr/meter men jag lyckades fynda 2 meter på loppis = LYCKA!
 
 
 
Må gott! Kram Annika ♥

Kommentarer

  • AnnaKK säger:

    Förstår verkligen lyckokänslan!! :-)

    Jag brukar rota runt bland tyger osv på loppisar/second hand med den ständiga förhoppningen om att finna något sånt här - men det händer aldrig mej!? Fast jag har i och för sej inte gett upp än. Vem vet!! :-D

    2013-06-26 | 12:44:24
    Bloggadress: http://annakk.blogg.se
  • maud säger:

    Jätte snyggt tyg ! Grattis

    2013-06-26 | 19:16:36
    Bloggadress: http://maudlove.blogg.se
  • Mats Fridehäll säger:

    Fantastiskt!!

    2013-07-11 | 00:09:52

Kommentera inlägget här: