Sommargrönska

Kategori: Allmänt

Hej på er!
 
Nu är det äntligen sommar och oj vad energi solen ger mig just nu =) Min lilla frånvaro beror på att jag just nu pysslar och grejar med ett litet projekt som jag kommer återkomma till snart här på bloggen  =)
 
Nåt som jag verkligen inte har är "gröna fingrar" men att ha färska blommor hemma gör underverk för hemmet. Jag får genast fräsch, ren och ombonad känsla när man ställer fram en vas med färska blommor på bordet. Och nu växer det ju helt underbara blommor i rabatter och på ängar =)
 
Som den här buketten jag plockade igår med Liljekonvalj som jag sedan satte i den mest enkla vas.. nämligen en konservburk.
 
 
 
 
 
 
Eller denna bukett med Rams
 
 
 
 
 
 
Och till min stooora glädje fick jag ett jättefint Olivträd av maken som jag placerade i en gammal tunna av zink som jag fyndat.
 
 
 
 
 
Allt detta gör mitt hem just nu mycket vackrare!
 
 
 
 
Ha det fint i solen! Kram Annika ♥
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: