Toppenhelg!!

Kategori: Dagens Fynd

Hej på er!
 
Åh vilken underbar helg det har varit! Har umgåtts med nära och kära och dessutom varit iväg på en gigantisk loppis och auktion med flera tusentals besökare. Och som vanligt när jag åker iväg på mina turer brukar jag aldrig komma hem tomhänt.. och denna gången räckte inte ens bilen till.. vi fick lasta i två bilar =)
Håller just nu på och sorterar och plockar iordning på alla fynd men har hunnit fota några som jag kan visa er =)
 
 
 

Två jättefina gamla skolstolar
 
 
 
Sådana här hatthyllor har jag och maken letat efter ett tag och helt plötsligt har vi två..=)
 
 
 

Även denna lilla skönhet fick följa med.
 
 
 
 
 
 
Nu måste jag återgå till att diska upp allt porslin och all keramik som fyndades..=) Mer bilder kommer snart!
 
 
 
Ha en fin dag! Kram Annika ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: