Fotograferar och dokumenterar

Kategori: Dagens Fynd

Hejsan!
 
Idag håller jag på att fotar och dokumenterar alla mina fynd jag gjort, eller rättare sagt försöker.. Min tvååriga dotter här hemma är en stor linslus och förstår inte varför hon inte får vara med i bild hela tiden fast hon gör tappra försök att hamna i fokus..=)
Försöker färdigställa ett litet roligt projekt som vi drar igång snart..
 
Uppdaterar er så länge på dom senaste fynden =)
 
 
 

Denna lilla fina byrå ♥
 
 

Samt denna så kallade tv-trana
 
 
Och som om jag inte gjorde annat så har jag även varit på skattjakt igen..=) Och denna gången fick jag den allra bästa hjälp man kan då det var dags att rengöra lite möbler ♥
 
 
 
 
 
Må gott i solen! Kram Annika ♥
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ann-Christin säger:

    Som jag letar efter denna TV-trana!!! Den är möjlig att hitta häromkring... Fina fynd!

    2013-07-08 | 17:33:50
    Bloggadress: http://berndtssonlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: