Skattjakt

Kategori: Allmänt

Hejsan!
 
Oj vad dagarna flyger fram, ibland lite svårt att hänga med märker jag =) Skolstart och flytt för mina föräldrar och en massa planering inför hösten. Under helgen som var gick ju Formex mässan av stapeln i Stockholm och jag och maken hade planerat att åka dit under lördagen men tyvärr fick vi avboka detta då det inte hanns med och istället fick jag följa allt spännande som hände via bloggar och instagram. Men nästa gång så hoppas jag vi ses där =)
 
Däremot har jag hunnit med att springa på lite loppisar och gått på en och annan skattjakt och som vanligt brukar jag aldrig åka hem tomhänt..
Detta fick följa med mig hem
 
 
 
Ett vackert fat vid namn Terass från Uppsala Ekeby
 
 
 
En stor jordglob från 60-talet som ska få sig en liten renovering
 
 
 
 
 
Samt en fin skrivbordslampa i mässing och trä.
 
 
 
 
Må gott! Kram Annika ♥
 
 
 
 

Kommentarer

  • Josefine säger:

    åh jag vill ha en jordglob ja mä...

    2013-08-22 | 20:33:00
    Bloggadress: http://josz.blogg.se

Kommentera inlägget här: